Myśli na wrzesień - Chrystus do s. Józefy

1. „Wejdź w głąb mego Serca... Należy do ciebie. Weź z niego wszystko, czego ci brak”.

2. „Oby wszyscy przyszli prosić o radość i pomoc to Serce, które tak gorąco pragnie obdarzać”.

3. „Kochaj Mnie, wysławiaj Mnie przez moje Serce”.

4. „Pragnę, abyś mi ofiarowała wszystko aż do drobiazgów”.

5. „Ten, kto zjednoczył swoje życie z moim, przynosi Mu wielką chwałę i pracuje owocnie dla zbawienia ludzi”.

6. „Kiedy od rana, zjednoczy się ze Mną, ofiaruje Mi swój dzień z gorącym pragnieniem, bym się nim posłużył ku pożytkowi dusz, a potem pełni swe obowiązki z miłością, godzina po godzinie, jakież skarby gromadzi przez jeden dzień!”.

7. „Powiedz, co masz Mi do ofiarowania w intencji tych, których ci powierzyłem...”.

8. „Umieść wszystko w ranie mego Serca, aby twój dar nabrał nieskończonej wartości”.

9. „Ile osób nabierze odwagi, gdy zrozumieją, jaki owoc przynoszą ich wysiłki. Maleńki akt ofiarności, cierpliwości, ubóstwa może stać się skarbem i zdobyć memu Sercu wielką liczbę ludzi”.

10. „Pamiętaj, że w miłości jesteś wolna”.

11. „Chcę się tobą posłużyć jako narzędziem mego miłosierdzia dla ludzi. Ale jeżeli nie zawierzysz całkowicie mojej woli, cóż mogę uczynić?”.

12. „Czy dobrowolnie pragniesz mego krzyża?”.

13. „Nie martw się o to, co możesz czy nie możesz. Wiesz dobrze, że nic nie możesz. Ja jestem tym, który chce i może. Pozwól Mi tylko posłużyć się tobą”.

14. „Czy godzisz się na cierpienie?”.

15. „Uzupełnię to, czego nie masz i czego nie możesz. Do ciebie należy oddać Mi swoją wolność. Mnie twoja dobra wola wystarczy. To jedyna rzecz, której nie mogę zastąpić, gdyż jest ona osobistą własnością każdego człowieka”.

16. „Czy jesteś gotowa pełnić moją wolę?”.

17. „Nie mogę przebaczyć duszy tak długo, jak długo sama tego nie pragnie. Stworzyłem ją bez niej, lecz ona jest wolna i może się zbawić lub potępić”.

18. „Co wybierasz, wolę własną czy moją?”

19. „Złoto oczyszcza się w ogniu. Podobnie twoja dusza oczyszcza się i umacnia w udręce, a pokusa jest chwilą przynoszącą wielką korzyść tobie i ludziom”.

20. „Szatan będzie chciał cię doprowadzić do upadku. Lecz moja łaska jest potężniejsza, niż wszelka złość piekieł”.

21. „Jestem tu, aby cię obronić”.

22. „Gdybyś wiedziała, ilu ludzi zbliżyło się do Serca Jezusa w czasie, gdy doznawałaś pokusy” (Matka Boża do s. Józefy).

23. „Szatan szykuje ci różne pułapki, ale odwagi! Nie wpadniesz w nie”.

24. „Wielka jest jego wściekłość z powodu dusz, które mu się wymknęły. A dusze ludzkie mają taką wartość!”.

25. „Musisz cierpieć i być kuszona. To dla innych. Kiedy ciebie nękają pokusy, zmniejszają się one dla innych”.

26. „Pozostawiam cię samej sobie, abyś dobrze zrozumiała, co możesz beze Mnie... Teraz nie myśl już o tym. Weź mój krzyż, pójdziemy razem zbawić świat”.

27. „Beze Mnie człowiek jest tylko otchłanią nędzy”.

28. „Kocham ludzi takich, jakimi są. Wiem, że słabość doprowadzi ich do upadku nie jeden raz. Wiem, że w wielu okazjach nie dotrzymają obietnic. A ich postawa przynosi Mi chwałę. Kiedy po upadku upokarzają się i zwracają do Mnie z ufnością, oddają Mi taką cześć, że moje Serce wylewa na nich potoki łask”.

29. „Czy myślisz, że moja ludzka natura nie odczuwała odrazy i bólu? Przyjąłem ciało i naturę taką jak wasza, by odczuwać wszystko to, co wy czujecie, i by dać wam przykład na wszystkie okoliczności życia”.

30. „Kiedy krzyż wydaje się być ponad twoje siły, proś, by moje Serce ci pomogło”.

Myśli na październik: http://wezwanie.blogspot.com/2011/06/mysli-na-pazdziernik-chrystus-do-s.html