Myśli na sierpień - Chrystus do s. Józefy

Sierpień

1. „Ludzie oddają Mi wielką chwałę, gdy pamiętają o Mnie”.

2. „Niech sobie ludzie przypominają, że jestem w nich. Widzę ich, słyszę, kocham... I czekam, by na moją miłość odpowiedzieli miłością”.

3. „Jesteś zawsze w moim Sercu”.

4. „Pragnę, byś była tak złączona z moim Sercem, że nic nie będzie zdolne oderwać cię od niego”.

5. „Jeżeli pozostaniesz wierna, uczynię z twej duszy moje mieszkanie i tam się schronię, kiedy grzesznicy wypędzą Mnie ze swej duszy. Odpocznę w tobie, a ty będzie miała życia we Mnie”.

6. „Chcę, by ludzie ożywili w sobie wiarę i miłość, by żyli ufnością i zażyłością z Tym, którego kochają i który ich kocha”.

7. „Niech widzą Mnie w sobie, przecież wiedzą, że dusza w stanie łaski jest mieszkaniem Ducha Świętego. A tam niech Mnie kontemplują, swego Boga, ale Boga miłości”.

8. „Niech Mi o wszystkim mówią, we wszystkim szukają rady, o wszystko Mnie proszą”.

9. „Żyję w nich, aby być ich życiem. Mieszkam w nich, aby być ich siłą. Mam upodobanie w stanowieniu z nimi jedno”.

10. „Pozostań ukryta w moim Sercu i pozwól się wychowywać mojej miłości”.

11. „Ucisz twoją duszę, abyś usłyszała, jakie są moje życzenia, które masz wypełnić”.

12. „Powierzę ci każdego dnia jedno pragnienie mego Serca, a ty będziesz starała się je zrealizować”.

13. „Tylu o Mnie zapomina, tyle myśli tylko o błahostkach, zostawiając Mnie samego całymi dniami. Są tacy, którzy nie słyszą mojego głosu, bo serce ich jest przywiązane do stworzeń i rzeczy doczesnych. A jednak nie przestaję do nich mówić...”.

14. „Chcę byś była jak puste naczynie, które podejmę się napełnić”.

15. „Patrz na Mnie i pozwól Mi patrzeć na ciebie. To nam wystarczy”.

16. „Jakąż radość dają mi ludzie, jeśli potrafią przyjmować Mnie wesołym sercem. Nie zawsze Mnie rozpoznają, zwłaszcza jeśli cierpią”.

17. „Za wszystko co mi dajesz, Ja daję ci krew mego Serca”.

18. „Nie myśl o twej małości, patrz na skarb, który do ciebie należy. Jeżeli cała należysz do Jezusa, On także cały jest dla ciebie” (Matka Boża do s. Józefy).

19. „Kochaj Mnie tak, jak Ja cię kocham...”.

20. „Będziesz pracować dla mnie, a Ja dla ciebie”.

21. „Twoje sprawy będą moimi, a moje twoimi”.

22. „Im bardziej będziesz ofiarna, tym bardziej Ja będę twoim”.

23. „Patrz na moje Serce. Już nie może powstrzymać płomienia, który je ogarnia, by siebie dać, poświęcić i zamieszkać na zawsze z ludźmi”.

24. „Ach! Jak pali Mnie to pragnienie: dać siebie ludziom, by i oni Mi się oddali”.

25. „Nie żądam tego, czego nie mają. Ale pragnę, by dali Mi wszystko, co posiadają, zdolności, siłę, cnoty, ponieważ wszystko to do Mnie należy”.

26. „Ale jeżeli mają nędzę, słabości, a nawet grzechy, proszę o to także. Nawet błagam: dajcie Mi to wszyscy. A zachowajcie tylko zaufanie do mego Serca: przebaczam Wam, kocham was, a uświęcę was Sam”.

27. „Wzbogacę cię swymi darami”.

28. „Na twoją pychę mam pokorę. Jeśli jesteś uboga, Ja jestem bogaty. Jeśli jesteś słaba, Ja jestem siłą”.

29. „Weź to Serce i ofiaruj Je Bogu. Przez nie możesz spłacić wszystkich długi”.

30. „Ofiaruj memu Ojcu pokorę mego Serca. Przedstawimy Mu nasze pragnienie Jego chwały”.

31. „Nie przeszkadza Mi nędza ludzi, Sam uzupełniam to, czego im brak. Ukażę im to, czego nie widzą, a czego nie mają, z pewnością ode Mnie otrzymają”.

Myśli na wrzesień: http://wezwanie.blogspot.com/2011/06/mysli-na-wrzesien-chrystus-do-s-jozefy.html