Myśli na lipiec - Chrystus do s. Józefy

Lipiec

1. „Nie trzeba Mi twoich sił, lecz twego zawierzenia”.

2. „Opiekuję się tobą jak matka swym niemowlęciem”.

3. „Strzegę cię... prowadzę... kocham...”.

4. „Kochaj i nie bój się niczego. Chcę tego, czego ty nie chcesz, ale mogę to, czego ty nie możesz”.

5. „Nigdy cię nie opuszczę”.

6. „Nie ma nic małego w tym, co się czyni z miłości”.

7. „Najmniejszy uczynek wykonany z miłości zdobywa tyle zasług i tyle Mi radości przynosi...”.

8. „Nie patrzę na czyn, ale na intencję”.

9. „Gdy ktoś robi wielkie rzeczy, bez dostatecznej miłości, mało zasług zdobywa”.

10. „Mała rzecz zdziałana z miłości do Mnie tak cieszy moje Serce, że skłaniam się ku tej osobie i zapominam wszystkie jej nędze”.

11. „Miłość przekształca i przebóstwia wszystko”.

12. „Kiedy zamiatałem i pracowałem w warsztacie nazaretańskim, oddawałem memu Ojca taką samą chwałę, jak kiedy głosiłem kazania w czasie życia publicznego”.

13. „Kiedy się budzisz, ofiaruj memu Ojcu wszystkie czynności dnia złączone z uderzeniami mego Serca”.

14. „Wszystkie twoje poruszenia łącz z moimi, jakbyś nie ty działała, ale Ja”.

15. „Ludzie mogą przebóstwić swoje życie i czyny poprzez ścisłą łączność z moim Sercem. Jakąż wartość może mieć jeden dzień życia z Bogiem!”.

16. „Kiedy się pożywiasz, myśl, że to Mnie przynosi pociechę”.

17. „Rób tak samo za każdym razem, kiedy doznasz jakiejkolwiek przyjemności”.

18. Tak, daj Mi jeść, bo jestem głodny, daj Mi pić, bo pragnę”.

19. „Dobrze wiesz, czego łaknę i pragnę: dusz!”.

20. „Zanurz się w moim pokoju. Oto znów minął dzień, który będzie się liczył na całą wieczność”.

21. „Żyj we Mnie jak Ja żyję w tobie”.

22. „Nie zostawiam cię nigdy samą”.

23. „Pracuj w moim towarzystwie”.

24. „Mów do Mnie, bo jestem z tobą”.

25. „Czynności twoje łącz z moimi, czy pracujesz czy odpoczywasz. Ileż dusz zdobywasz Mi w ten sposób!”.

26. „Będziemy pracować zawsze razem. Ja będę żył w tobie, a ty będziesz żyła dla dusz”.

27. „Jeżeli wiernie odpowiesz na wszystkie akty miłości, nie dam się wyprzedzić w hojności. Twoją duszę wypełni pokój”.

28. „Nawet w tej małości będziesz wielka, bo Ja będę żył w tobie”.

29. „Nie zostawiaj Mnie samego”.

30. „Ja o tobie nie zapominam”.

31. „Myśl o Mnie, o duszach, o mej miłości...”.

Myśli na sierpień: http://wezwanie.blogspot.com/2011/06/mysli-na-sierpien-chrystus-do-s-jozefy.html