Myśli na czerwiec - Chrystus do s. Józefy

Czerwiec

1. „Przyjdźcie do Mnie wszyscy. Nie obawiajcie się. Obmyję was w mojej krwi, a wybielejecie nad śnieg”.

2. „Kocham ludzi wtedy, gdy po pierwszym grzechu przychodzą do Mnie prosić pokornie o przebaczenie. Kocham ich jeszcze, gdy opłakują swój drugi grzech. A jeśli to się powtarza, nie miliard razy, ale miliony miliardów, kocham ich i zawsze przebaczam. Obmywam w tej samej krwi ostatni grzech, tak samo jak pierwszy”.

3. „Miłość gładzi wszystko”.

4. „- Dlaczego Mnie kochasz?
- Panie, jesteś tak dobry.
- A Ja cię kocham dlatego, że jesteś mała i że tę małość mi oddałaś”.

5. „Nie ma znaczenia, jeżeli twoje serce jest małe. Ja je powiększę. Ale pragnę je mieć”.

6. „Pragnę, byś była niczym, bo wtedy Ja będę wszystkim”.

7. „Im będziesz mniejsza, tym bardziej będę blisko ciebie”.

8. „Ponieważ jesteś tak mała, mogłaś wejść tak głęboko w moje Serce”.

9. „Twoja małość i nicość są magnesem, przyciągającym moje spojrzenie”.

10. „W niebie otrzymasz tylko chwałę prostoty. Malutkie dzieci nie mają żadnej nabytej zasługi. Tak samo jest z tobą. Jego Serce ukochało cię bez żadnej zasługi z twojej strony. On jest Tym, który dokonuje wszystkiego” (Matka Boża do s. Józefy).

11. „Lubię, gdy nazywasz Mnie „ojcem”. Gdy zwracasz się do Mnie tym imieniem, moje Serce jest zmuszone przyjść ci z pomocą. Jeżeli w czasie pracy nie możesz rozmawiać ze Mną tak jakbyś pragnęła, powtarzaj tylko: Ojcze! A Ja ci pomogę, podtrzymam, poprowadzę...”.

12. „Módl się do Mnie... Mów, czego pragniesz i proś o to. Lubię cię słuchać”.

13. „Ludzie nie widzą dostatecznie, jak pragnę ich wysłuchać i jak Mnie wysławiają przez swą ufność i swe zawierzenie”.

14. „Dzięki ufności ludzie otrzymają niezliczone łaski, nie tylko dla siebie samych, lecz także dla innych”.

15. „Nie czczą mego Serca ci, którzy wątpią, którzy podlegają wahaniom”.

16. „Kiedy znajduję kogoś, kto Mnie kocha, jestem gotów dać mu wszystko, o co prosi”.

17. „Nie mogę odmówić niczego temu, kto oczekuje ode Mnie wszystkiego”.

18. „Wszystkim włada i rządzi moja miłość”.

19. „Czy sądzisz, że coś może się stać bez mojej wiedzy?”.

20. „Ja sam władam wszystkim dla dobra wszystkich i dla każdego”.

21. „Miłość cię prowadzi, to ona cię podtrzymuje”.

22. „Oczy moje są zwrócone na ciebie. Zwróć więc twoje na Mnie i oddaj się z ufnością”.

23. „Winnaś się oddać, jak małe dziecko ramionom twego Boga. Czegoż może ci brakować w rękach tak dobrego Ojca?” (Matka Boża do s. Józefy).

24. „Pozwól się prowadzić z zamkniętymi oczami. Jestem twoim Ojcem, a moje oczy są otwarte, aby cię prowadzić”.

25. „Rzuć się w moje Serce. Podtrzymuję cię z niezmierną miłością”.

26. „Uśmiechaj się zawsze, a resztę pozostaw mojej pieczy”.

27. „Jeżeli Mi powierzysz wszystko, znajdziesz wszystko w mym Sercu”.

28. „Jeden akt zawierzenia podoba mi się bardziej niż wszystkie ofiary”.

29. „Pragnę, byś Mi się całkiem zawierzyła i zajęła się tylko tym, co Mi się podoba”.

30. „Kiedy dusza naprawdę Mi się zawierza, mimo jej nędzy i niedoskonałości czynię z niej niebo i z chęcią w niej przebywam”.

Myśli na lipiec: http://wezwanie.blogspot.com/2011/06/mysli-na-lipiec-chrystus-do-s-jozefy.html