Myśli na październik - Chrystus do s. Józefy

Październik

1. „Ten, kto nie szuka siły w moim Sercu, gdzie ją znajdzie?”.

2. „Miłość obdarza mocą, ale trzeba zapomnieć o sobie”.

3. „Kiedy człowiek upada, podnoszę go. Pragnę tylko, by zapominając o sobie upokorzył się i czynił wysiłki, nie dla osobistego zadowolenia, lecz dla mojej chwały”.

4. „Tego, którzy przychodzi szukać u Mnie siły, nie pozostawiam samego. Podtrzymuję go, a jeśli siły go zdradzają, podnoszę go”.

5. „Dam ci odwagę na wszystko, czego od ciebie zażądam”.

6. „Nie patrz na twoją małość, lecz na potęgę mego Serca, które cię podtrzymuje”.

7. „Kiedy proszę o coś, co kosztuje, daję równocześnie łaskę, która was zwycięża”.

8. „Nigdy krzyż nie będzie ponad twoje siły. Zmierzyłem go i zważyłem na wadze miłości”.

9. „Nie lękaj się. Jestem z tobą”.

10. „Jestem twoją mocą”.

11. „Obronię cię. Podniosę. Nie opuszczę cię”.

12. „Powiedz Mi, co cię niepokoi... czego się lękasz... Dam ci siłę. Dam ci pokój”.

13. „Prawdziwą moc znajdziesz w moim Sercu”.

14. „Oddaj się mojej miłości, poddana całkowicie mej woli”.

15. „Jeżeli Ja jestem z tobą, czy ma znaczenie, że wszyscy są przeciw tobie?”.

16. „Jeżeli Mnie kochasz, będę zawsze z tobą. Będę twoim zwycięstwem nad nieprzyjacielem”.

17. „Jestem dość potężny, by zaopiekować się tobą”.

18. „Gdy znajdziesz się w moich dłoniach, czego możesz się lękać?”.

19. „Jestem jedynym szczęściem ludzi. Dlaczego oddalają się ode Mnie?”.

20. „Jeśli szukacie zaspokojenia potrzeby miłości w dobrach tego świata, tam go nie znajdziecie. Będzie wam towarzyszył smutek, niepokój, kłopoty, walka ze sobą samym. Zostaliście stworzeni, by kochać nie to, co przemija, lecz to co pozostaje na wieczność”.

21. „Grzesznicy gardzą Mną. Dla nich ich Stworzyciel najmniej jest godny miłości”.

22. „Jest tylu ludzi żyjących zmysłami, szukających użycia”.

23. „Kocham pokorę. A iluż gubi się z powodu pychy!”.

24. „Świat, społeczeństwo pełne są nienawiści i nieustannych walk...”.

25. „Ludzie daremnie szukają szczęścia poza Mną. Nie znajdą go”.

26. „Mała grupa wiernych uprasza miłosierdzie dla wielkiej liczby grzeszników. Moje Serce nie może pozostać nieczułe na ich błagania”.

27. „Ja obarczyłem się zadośćuczynieniem za ciebie, ty czyń zadość za innych”.

28. „Chciałbym, by pragnienie i potrzeba zadośćuczynienia rozpowszechniły się wśród osób gorliwych”.

29. „Proś o przebaczenie dla świata”.

30. „Świat Mnie obraża, lecz zostanie zbawiony dzięki zadośćuczynieniu tych, którzy Mnie kochają”.

31. „Kiedy cię pozostawiam tak zimną, to dlatego, że zabieram twą żarliwość, by rozgrzać innych”.

Myśli na listopad: http://wezwanie.blogspot.com/2011/06/mysli-na-listopad-chrystus-do-s-jozefy.html