Myśli na styczeń - Chrystus do s. Józefy

Styczeń

1. „Jestem miłością. Oto Serce, które daje życie światu. Ale daje je z wysokości krzyża”.

2. „Serce moje jest otchłanią miłości... Przez krzyż zbawiłem świat, przez krzyż pragnę doprowadzić go do prawdy wiary, wprowadzić na drogi miłości”.

3. „Czy ludzie wiedzą, co dla nich uczyniłem?... Oto Serce, które obdarza ludzi życiem. Ogień tej miłości jest mocniejszy niż obojętność i wszelka ludzka niewdzięczność”.

4. „Z miłości stworzyłem ludzi i wszystko, co istnieje na świecie, do ich dyspozycji... Oto całe moje pragnienie: rozkochać ludzi, rozkochać świat. Miłość zwycięży każdego”.

5. „Miłość skłoniła Ojca do dania Syna swego, by zbawić świat i człowieka zagubionego przez grzech”.

6. „Z miłości chciałem się narodzić pośród ostrej zimy, ubogi i ogołocony ze wszystkiego”.

7. „Ponieważ kochałem ludzi, chciałem żyć trzydzieści lat w kompletnym ukryciu i wśród najprostszych prac”.

8. „Aby ich zbawić, przelałem krew. Spójrzcie na moje rany i zobaczcie, czy jest ktoś, kto by tak cierpiał dla udowodnienia swojej miłości”.

9. „Gdyby ludzie poznali ogrom mojej miłości, nie mogliby się jej oprzeć!”.

10. „Jestem cały Miłością i pragnę tylko miłości”.

11. „Pouczę grzeszników o niewyczerpanym miłosierdziu mojego Serca”.

12. „Serca oziębłe i obojętne – płomień mego Serca pragnie je rozgrzać, bo je umiłowałem”.

13. „Serca wierne i gorliwe – moje Serce jest drogą wiodącą do doskonałości i obietnicą osiągnięcia celu”.

14. „Wielu zna mnie jako Boga, ale nie jako Ojca”.

15. „Wielu wierzy we Mnie, ale niewielu wierzy w moją miłość”.

16. „Między tymi, którzy uwierzyli w moją miłość, niewielu zna moje miłosierdzie”.

17. „W ciągu wieków objawiłem na różny sposób moją miłość do ludzi. Ukazałem im moje Serce. Kult ten stał się jakby światłem dla świata. Teraz żądam czegoś więcej”.

18. „W zamian za moją miłość do ludzi pragnę nie tylko ich miłości. Pragnę, by wierzyli w moje miłosierdzie, by spodziewali się wszystkiego od mojej dobroci, by nie wątpili w moje przebaczenie”.

19. „Twoją nędzę widziałem przez całą wieczność i dlatego cię pokochałem. Nigdy się tobą nie znużę”.

20. „Moja miłość nie przemija. Wiem, jakimi są ludzie, znam ich namiętności, ich pociąg do świata i jego rozkoszy. Wiem od wieków, że wypełnią goryczą moje Serce. Ale kocham ich nadal tak jak kochałem”.

21. „Nikt nie będzie zdolny wydrzeć mi z Serca mojej miłości do was”.

22. „Nie zniechęcaj się. Właśnie poprzez twoją ułomność prześwieca moje miłosierdzie. Twoja ułomność przyciąga Mnie... Czym byłabyś beze Mnie?”.

23. „Kocham cię nie za to, czym jesteś. Kocham cię za to, czym nie jesteś, za twoją lichość i nicość. W ten sposób bowiem mogę okazać moją wielkoduszność i dobroć”.

24. „Im większa twoja nędza, tym większa tkliwość mojej miłości”.

25. „Związałem się z tobą przymierzem miłości i miłosierdzia”.

26. „Miłość się nie nuży. Miłosierdzie się nie wyczerpie”.

27. „Kiedy nie byłem ci wierny?”

28. „Ścigam grzeszników tak, jak sprawiedliwość ściga złoczyńców. Lecz sprawiedliwość chce karać. Ja – pragnę przebaczać!...”.

29. „Aby zaspokoić taką miłość trzeba, abyś i Ty szukała dla Mnie dusz. Znajdziesz je dzięki cierpieniu i miłości”.

30. „Szukaj Mnie tak, jak Ja szukam Ciebie”.

31. „Mam wielkie plany co do ciebie. Są to plany miłości”.

Myśli na luty: http://wezwanie.blogspot.com/2011/06/mysli-na-luty-chrystus-do-s-jozefy.html