Myśli na luty - Chrystus do s. Józefy

Luty

1. „Gdybyś wiedziała jak cię kocham, gdybyś mogła to zrozumieć...”.

2. „Zatrzymałem moje spojrzenie na tobie w sposób zupełnie specjalny”.

3. „Kocham wielu ludzi, lecz nikt nie może zająć twojego miejsca w moim Sercu”.

4. „Nie opuszczę cię, bo cię kocham. A ty możesz sprawić, że zagoją się moje rany”.

5. „Znam cię... lecz tak cię kocham, że żadna twoja ułomność nie odwróci spojrzenia mojej miłości”.

6. „Czy wiesz, co dla ciebie zrobiłem? Przypomnij sobie moją Mękę. To wszystko było dla Ciebie...”.

7. „Zobacz, do czego zdolna jest miłość...”.

8. „To dla ludzi, dla ciebie...”.

9. „Przyjdź, zliż się i wejdź”.

10. „Spójrz na moje Serce. To księga służąca medytacji. Nauczy cię wszelkich cnót, a przede wszystkim żarliwości w dążeniu do mojej chwały i do zbawienia dusz”.

11. „Przypatrz się memu Sercu. Jest ucieczką dla najnędzniejszych”.

12. „Wpatruj się w moje Serce. To tygiel, który serca najbardziej zbrukane oczyszcza i rozpala miłością”.

13. „Rzuć się w nie (Serce Jezusa) jak w czyste źródło... i pij aż do zaspokojenia pragnienia”.

14. „Pragnę, aby przyszli tu wszyscy spragnieni i znaleźli ochłodę”.

15. „Pragnę tylko jednego – miłości”.

16. „Pragnę miłości uległej, która pozwala się prowadzić przez tego, którego kocha”.

17. „Pragnę miłości bezinteresownej, która nie szuka ani swego zadowolenia, ani swej korzyści, lecz jedynie uszczęśliwienia tego, którego miłuje”.

18. „Pragnę żarliwej, pochłaniającej miłości, która pokonuje wszelkie przeszkody stawiane przez egoizm”.

19. „Oto prawdziwa miłość, ta, która ocala ludzi od przepaści, czyhającej na ich zgubę”.

20. „Ten, który kocha naprawdę, nie liczy ani tego, co zrobił, ani tego, co wycierpiał”.

21. „Ten, który kocha naprawdę nie oszczędza się w zmęczeniu, ani podczas pracy”.

22. „Ten, który kocha naprawdę nie oczekuje nagrody”.

23. „Ten, który kocha naprawdę przyjmuje i ubiega się o to, co uważa za przynoszące najwięcej sławy jego Bogu”.

24. „W ten sposób jego wysiłki i trudy przynoszą zawsze chwałą Bogu”.

25. „Wszystko, co zrobisz z miłości, choćby nawet bardzo mało, ogromnie Mnie pocieszy i stanie się bardzo cenne dla ciebie i dla innych”.

26. „Jest wiele osób, które w oczach świata pełnią ważne funkcje i przynoszą wielką chwałę memu Sercu. Tak, ale mam też wiele serc ukrytych, które dzięki swoim skromnym pracom są bardzo cenionymi robotnikami w mojej winnicy, gdyż działają pod wpływem miłości”.

27. „O miłości mówią czyny”.

28. „Niech wszystko w was świadczy o miłości”.

29. „Głoście miłość, tak przez małe, jak i wielkie sprawy!”.

Myśli na marzec: http://wezwanie.blogspot.com/2011/06/mysli-na-marzec-chrystus-do-s-jozefy.html