Myśli na marzec - Chrystus do s. Józefy

Marzec

1. „Wpatruj się w moje Serce, zgłębiaj je, a nauczysz się miłować”.

2. „Prawdziwa miłość jest bezinteresowna, pokorna i ofiarna”.

3. „Jeżeli chcesz, abym cię nauczyć miłości, zacznij od zapomnienia o sobie. Nie licz wyrzeczeń, nie patrz, ile cię one kosztują. Nie zatrzymuj się nad swymi upodobaniami”.

4. „Czyń wszystko w miłości”.

5. „Wiele osób myśli, że miłość polega na stwierdzeniu: Boże mój, kocham Cię. Lecz nie. Jeśli ktoś jest łagodny, to dlatego, że działa pod wpływem miłości. Czyni wszystko kochając. Pragnę, abyś i ty tak Mnie kochała, dając Mi bez przerwy dowody tej miłości przez uczynki, bo to znaczy kochać”.

6. „Ważne jest, by – jakiekolwiek byłyby bunty natury, poddać się woli Bożej”.

7. „Kiedy człowiek pokonawszy trudności i odrazę, ofiarnie przyjmuje wolę Bożą, przychodzi godzina najwyższych radości”.

8. „Ukochaj i obejmuj radośnie moją wolę. Wiesz dobrze, że jest zawsze wyrazem miłości”.

9. „Czyń wszystko z wielkim poddaniem, dostrzegaj we wszystkim moją wolę”.

10. „Kochaj, cierp i bądź posłuszna. W ten sposób będę mógł zrealizować moje zamiary”.

11. „Nie wymagam wielkich rzeczy. Pragnę jedynie miłości”.

12. „Miłość czyni wszystko łatwym”.

13. „Jak łatwo kochać Tego, który sam jest Miłością!”.

14. „Nie trzeba niczego nadzwyczajnego, by osiągnąć wysoki stopień miłości: czystość intencji, czy sprawa duża czy mała, wewnętrzne zjednoczenie z moim Sercem, a miłość dokona reszty”.

15. „Łatwo jest pamiętać o Mnie w pokoju i w pociechach. Ale jeśli dusza jest w opuszczeniu i w udręce, niech się nie lęka. Wystarczy mi jedno spojrzenie. Zrozumiem je. I dusza otrzyma od mego Serca najczulsze dowody miłości”.

16. „Gdy dusza płonie pragnieniem miłowania, nic dla niej nie jest trudne. Lecz kiedy poczuje się oziębła i przybita, wszystko staje się uciążliwe. Niech przyjdzie wtedy do mego Serca i czerpie moc. Niech ofiaruje mi swoje przygnębienie. Niech je złączy z żarem, który mnie ogarnia, i niech pozostanie spokojna, dzień ten bowiem będzie miał wartość niezrównaną, gdy chodzi o zbawienie świata”.

17. „Kochaj bez miary”.

18. „Spójrz, jak moje Serce spala się miłości do ludzi. Chcę, abyś i ty także zapaliła się pragnieniem ich zbawienia”.

19. „Daj mi miłość i daj mi dusze!”.

20. „Chcę, by twoje pragnienie rosło, byś ocaliła wiele dusz, i by to pragnienie cię pochłonęło”.

21. „Gdybyś nawet nie mogła nic innego robić, jak tylko pragnąć, aby Mnie kochali, to byłoby już wiele, bo pragnienie to jest miłością”.

22. „Pragnę abyś Mnie kochała, bo mam głód miłości. Ale taki, aby ciebie spaliło pragnienie miłowania Mnie przez cały świat, aby twoje serce żyło jedynie tym pragnieniem”.

23. „Pragnę, abyś Mi dała dusze”.

24. „Nie proszę o nic innego jak o miłość we wszystkim. Czyń wszystko z miłości. Cierp z miłości. Pracuj z miłości. A przede wszystkim zawierz Miłości”.

25. ”Wołam te dusze... Czekam na nie. Będę je ciągle wzywał i dopóki Mi nie odpowiedzą, z tobą będę na nie czekać”.

26. „Cierpienie i miłość mogą osiągnąć wszystko”.

27. „Wszystko, czego od ciebie żądam, choć ci się wydaje tak twarde, jest dla dobra dusz”.

28. „Wartość dusz jest tak wielka...”.

29. „Aby zbawić jedną duszę, trzeba wiele cierpieć”.

30. „Nie odmawiaj Mi niczego, gdy chodzi o zdobycie miłości innych dusz”.

31. „Ofiaruj bezustannie moją Krew za dusze. Proś o nie moje Serce”.

Myśli na kwiecień: http://wezwanie.blogspot.com/2011/06/mysli-na-kwiecien-chrystus-do-s-jozefy.html