Myśli na kwiecień - Chrystus do s. Józefy

Kwiecień

1. „Módl się, módl... I nie ustawaj. Modlitwa jest kluczem, który otwiera wszystkie drzwi”.

2. „Proś, by dusze pozwoliły rozpłomienić się miłością”.

3. „Gdybyś mogła widzieć, co za cudowne rzeczy odkryłabyś... Jak twoje modlitwy zamieniają się w skarbiec dla dusz!”.

4. „Chcę, aby ci, co Mnie kochają, wiedzieli, z jaką łatwością mogą Mi dać dusze”.

5. „Ile dusz czeka, by cierpienia i ofiary innych pozwoliły im wyjść ze stanu, w jakim się znajdują”.

6. „Niechaj ci, którzy Mnie kochają, spalają się z miłości i z żarliwości. Niech obudzą w sobie współczucie dla grzeszników... Niech się za nich modlą”.

7. „Niech odnoszą się do nich z łagodnością”.

8. „Pamiętaj o grzesznikach”.

9. „Miłość nie jest kochana. Gdy o tym sobie przypomnisz, nie odmówisz Mi niczego”.

10. „Nie ma nic mocniejszego nad miłość”.

11. „Mam nad tobą wszystkie prawa”.

12. „Jestem twoim Bogiem i ty do Mnie należysz”.

13. „Nie odmawiaj mi niczego”.
14. „Przypomnij sobie, że nie szczędziłem niczego, by ci dać dowody mojej miłości”.

15. „Pragnę, byś zapomniała o sobie i zawierzyła Mi, dlatego nie pozwolę na żadną niedoskonałość bez ostrzeżenia cię”.

16. „Pozwól mi działać w tobie”.

17. „Pokieruję tobą ku swojej chwale i korzyści dusz”.

18. „Pozwól mi działać w tobie tak, jak chcę. Nie jest ważne, że to nie będzie tym, czego oczekujesz”.

19. „Kochaj, a będziesz miała siły”.

20. „Pozwól Mi wejść w ciebie, opanować cię, pochłonąć, aby już nie twoja wola, ale moja panowała w tobie”.

21. „Pozwól mi się kształtować według planów mego Serca”.

22. „Im bardziej znikasz, tym bardziej będę twoim życiem”.

23. „... a tym bardziej ty staniesz się dla Mnie niebem odpoczynku”.

24. „Serce odpoczywa, kiedy się udziela”.

25. „Odczujesz w twym sercu to samo pragnienie dusz, które panuje w moim”.

26. „Łączę cię tak z moim Sercem, aby pragnienie dusz, które je wypełnia, stało się twoim”.

27. „Kiedy jakaś dusza Mnie martwi, przychodzę odpocząć w tobie, a twoje pragnienie przyjścia jej z pomocą jest moim, bo Ja ci je przekazałem”.

28. „Pragnę, abyś zrozumiała, do jakiego stopnia winnaś się upokorzyć, ogołocić, wyrzec swej woli i samej siebie, tak by wola Boża zakrólowała i zatriumfowała nie tylko w tobie, ale w wielu duszach”.

29. „Pragnę cię ogarnąć, pochłonąć, ogołocić, abym tylko Ja żył w tobie”.

30. „Jestem ogniem, który oczyszcza”.

Myśli na maj: http://wezwanie.blogspot.com/2011/06/mysli-na-maj-chrystus-do-s-jozefy.html