15. Serce Jezusa, w którym mieszka cała pełnia Bóstwa

Jeśli Mnie kto miłuje, będzie zachowywał moją naukę, a Ojciec mój umiłuje go, i przyjdziemy do niego, i będziemy u niego przebywać. Jeżeli ko­cham Jezusa i zachowuję Jego przykazania, stanę się mieszkaniem samego Boga. Nagroda tak wiel­ka, że przechodzi wszelkie moje oczekiwania.
Serce me stanie się mieszkaniem Boga. To zna­czy, że w sercu mym zamieszka pokój Boży, szczęście Boże. światło Boże i mądrość Boża, która daje mi zrozumienie, jak mały jest świat, a jak wielki Bóg, jak krótka doczesność, jak bez­graniczna wieczność, jak małe są krzyżyki tego życia, a jak niepojęte szczęście nieba. Serce, w którym mieszka Bóg, nie upada, gdy krzyż przytłacza. Żyje życiem Bożym i jest szczęśliwe w Bogu.
Panie mój i Boże, przyjdź, weź serce moje w swe posiadanie i zamieszkaj w nim na zawsze!