"Wezwanie moje kieruję do wszystkich"

"Wezwanie moje kieruję do wszystkich: do dusz Mnie poświęconych i do dusz żyjących w świecie, do sprawiedliwych i do grzeszników, do uczonych i do prostaczków, do tych, którzy rozkazują, i to tych, którzy są im posłuszni. Wszystkim oświadczam: jeśli chcecie szczęścia - jestem nim, jeśli szukacie bogatw - Ja jestem nieszkończonym bogactwem, jeśli pragniecie pokoju - jestem Pokojem. Jestem Miłosierdziem i Miłością. Pragnę być Królem!"
(...)
A teraz, Józefo, zacznę mówić wprost do świata i pragnę, aby po twojej śmierci dowiedziano się o moich słowach. Ty zaś będziesz żyła w zupełnym i najgłębszym ukryciu, ponieważ jednak jesteś żertwą przeze Mnie wybraną, będziesz cierpiała i umrzesz pogrążona w cierpieniu! Nie szukaj wypoczynku ani ulgi; nie znajdziesz jej, ponieważ Ja wszystko w ten sposób ułożę. Ale miłość moja cię podtrzyma i nie zawiedzie cię nigdy!


Wezwanie do miłości, Wydawnictwo WAM, Kraków 2007, s. 508.