Myśli na grudzień - Chrystus do s. Józefy

Grudzień

1. „Znając wartość dusz, staraj się przynosić Trójcy Św. chwałę przez zdobywanie wielu serc, z których mogłaby Ona uczynić swoje mieszkanie”.

2. „Pragnę, abyś była całkowicie oddana i zawsze szczęśliwa, bo Serce moje troszczy się o ciebie serdecznie. Trzeba dążyć do bezmiaru szczęśliwości, którą przygotowuję ci z taką miłością”.

3. „Wszystko przemija, a szczęście w niebie nie zna końca. Jezus nagrodzi twoje trudy i prace” (Matka Boża do s. Józefy).

4. „Twoja małość pozostawiła miejsce mej wielkości, twoja nędza i twoje grzechy – memu miłosierdziu, twoja ufność – mej miłości i dobroci. Byłem twoją mocą przez całe życie. Jestem twoją pociechą w godzinie śmierci”.

5. „Jak cieszyłem się twą małością, tak ty znajdziesz we Mnie pełne szczęście. Pragnij Mnie tak, jak Ja ciebie pragnę”.

6. Jestem dla ciebie wszystkim. Lubię, kiedy Mnie pragniesz i gdy Mnie wzywasz. Czekam!...”.

7. „Chcę zdobyć serca ludzkie siłą mojej miłości. Pragnę, by świat poznał moje Serce”.

8. „Pragnę, by świat wiedział, że jestem Bogiem miłości, przebaczenia i miłosierdzia... by wszyscy ludzie poznali, jak moje Serce ich szuka i jak czeka na nich, by obdarzyć szczęściem. Pragnę, aby świat został zbawiony, aby pokój i jedność w nim królowały... Ja pragnę królować i zakróluję poprzez dobroć, miłosierdzie i miłość”.

9. Pragnę rozlać mój pokój aż po krańce ziemi. Wyleję potoki miłosierdzia dla wymazania niewdzięczności świata”.

10. „Pragnę przebaczyć ludziom i narodom, pragnę królować nad ludźmi i narodami, nad całym światem. Moje panowanie zacznę od miłosierdzia, bo królestwo moje jest królestwem pokoju i miłości”.

11. „Moje Serce całe jest miłością, a miłość ta ogarnia wszystkich ludzi. Spójrz na Serce Ojca, które spala się w miłości dla dzieci. Jakże pragnę, by było znane!”.

12. „Tak, kocham ludzi... wszystkich ludzi! Są tacy, którzy Mnie naprawdę poznali i oddali Mi się na służbę. Inni nie zrozumieli, jak Bóg ich kocha. Wielu o tym nie wie”.

13. „Tym, którzy Mnie nienawidzą i prześladują, powiem tylko: „Dlaczego Mnie prześladujecie?... Szukacie Mnie, aby Mi zadać śmierć, Ja szukam was, by obdarzyć życiem. Kto z nas zwycięży?”.
14. „Jezus Chrystus pragnie wszystkim powiedzieć słowa miłości. Pozwólcie się zwyciężyć wierze, na tym polega wielkość”.

15. „Poddajcie się wierze, to uczyni was wolnymi. Żyjcie wiarą, a nie zaznacie śmierci”.

16. „Pragnę, by ludzie i narody wzrastali w wiedzę, zdolności i potęgę. Ale chcę, by złączyli wiedzę ludzką z wiedzą boską i by pomnażając dobra ziemskie i z nich korzystając, przykładali się do tego, co stanowi o wielkości i szczęściu człowieka. Pragnę uzdrowić obyczaje, podnieść je i uszlachetnić, tak by ludzie nie żyli wyłącznie dla ziemi, lecz i dla nieba”.

17. „Wasze serca są szlachetne, pragną kochać i być kochane. Jeśli szukacie w dobrach ziemskich zaspokojenia tej potrzeby zawsze będziecie odczuwać głód. Pragnę wam wskazać, jak można zaspokoić odczuwane pragnienie: poprzez pragnienie mego prawa, które jest prawem miłości”.

18. „Jesteście stworzeni do szczęścia bez końca... Życie mija szybko, wieczność nie skończy się nigdy. Tam już nie będziecie pracownikami, ale królami”.

19. „Jeśli pozwolicie dziś łasce mówić i działać w was, jutro pokaże wam ona rzecz, którą winniście zrobić, potem znów inną. I tak z dnia na dzień przyjdzie światło, wzrośnie pokój, a wasze szczęście będzie wieczne”.

20. „Są ludzie, których wzywam do wielkiego zjednoczenia ze Mną. Kiedy nie odpowiadają oni na to wezwanie, posługuję się najbardziej małymi i lichymi, by ich wciągnąć na przeznaczony im stopień doskonałości. Musimy pocierpieć za kogoś, kto przede Mną ucieka... Ty wiesz, że uczyniłem cię odpowiedzialną nie tylko za jego zbawienie, ale i za jego świętość”.

21. „Kiedy jakiś człowiek pracuje w polu, z zapamiętaniem wyrywa wszystkie chwasty i nie szczędzi ani trudu, ani zmęczenia by ziemię oczyścić. Ja także oczekuję, aby moi wybrani, skoro tylko poznają moje pragnienie, przyczyniali się z zapałem do ich urzeczywistnienia. By nie cofali się przed żadnym wysiłkiem, żadnym cierpieniem, gdy chodzi o wzrost mojej chwały”.

22. „Świat nie zna miłosierdzia mego Serca. Chcę się posłużyć tobą, by mu je ukazać. Pomóż Mi odkryć moje Serce!”.

23. „Chcę się tobą posłużyć, by zbawić jeszcze innych. Tyle Mnie przecież kosztowali. Nie odmawiaj mi niczego. Ofiaruj twoje życie, takie, jakie jest, aby ci, którzy Mnie kochają, zrozumieli jak piękną misję mogą pełnić poprzez zwyczajne czyny i trudy dnia codziennego”.

24. „Nie wszyscy mogą głosić słowo Boże, ale wszyscy mogą się przyczynić do poznania i pokochania mego Serca. Wszyscy mogą wzajemnie się wspomagać, tak by wzrastała liczba wybranych, a malała tych, którzy są na drodze do zguby. Niech żadne z nich nie zginie!”.

25. Wspomóż Mnie w tym dziele miłości. Jeśli się na to zgodzisz, powierzę ci dusze, które Mi zdobędziesz twoją ofiarą i twoją miłością. One czekają... Zajmuj się moimi sprawami, Ja zajmę się twoimi”.

26. „Od twojej wierności będzie zależeć wierność wielu. Pozwól Mi korzystać z dni twego życia... Potrzebuję cię”.

27. „Aby świat poznał moją dobroć, trzeba apostołów, którzy będą ją szerzyć i głosić. Chcę stworzyć łańcuch serc rozpalonych moją miłością i przekazujących ją światu. Są jeszcze w świecie serca wspaniałomyślne, które oddają Mi się całkowicie, abym się nimi posługiwał tak, jak pragnę”.

28. „Niech ci, którzy Mi się oddali, by wynagradzać i pracować dla Mnie, ufają całkowicie. Ja nie potrafię oprzeć się ich błaganiom i odpowiem na nie z pełną życzliwością. Niech nikt się nie boi, niech każdy pokłada nadzieję we Mnie!”.

29. „Niech wszyscy modlą się z ofiarnością, aby nastał na świecie dzień mego powszechnego królestwa. Niech rozradują się ich serca na widok moich darów: mojej potęgi, mojej krwi i moich zasług”.

30. „Ludzie sami niewiele mogą zdziałać, jeśli jednak pracują ze Mną, w moje Imię i dla mojej chwały, stają się wszechpotężni. Dzięki swej ofierze i swej miłości wybrani mego Serca rozlewają moje łaski na cały świat. Moje Serce, pragnąc doprowadzić ludzi do miłości, szuka żertw ofiarnych”.

31. „Cierp ze Mną, abym był znany i aby wszyscy do Mnie przyszli. Prawda zwycięży, nastanie pokój i przyjdzie moje królestwo”.