Modlitwa przed Najświętszym Sakramentem

Jezu Chryste, mój Panie i Boże,
wierzę, że jesteś prawdziwie i rzeczywiście
obecny w Najświętszym Sakramencie ołtarza.
Przyjmij ode mnie ten akt najgłębszej adoracji
jako dowód mojego pragnienia,
aby Cię adorować bezustannie,
i jako wyraz wdzięczności za miłość,
którą mi okazuje Twoje Serce.

Nie mogę się za nią lepiej odwdzięczyć,
jak ofiarując Ci wszystkie akty adoracji,
wyrzeczenia, cierpliwości i miłości,
które Twe Serce spełniało w ciągu Twojego
życia ziemskiego i które nadal spełnia w niebie.
Ofiaruję ci te akty, spełniane przez Twoje Serce,
aby Ci okazać moją miłość,
złożyć należyty hołd i uwielbienie.

Jednoczę się z tą Boską Ofiarą, którą nieustannie
składasz swojemu Ojcu. Poświęcam Ci wszystko,
czym jestem, prosząc, byś wyniszczył we mnie
wszelki grzech i byś nie dopuścił,
bym się w wieczności znalazła z dala od Ciebie.

za: Modlitewnik "Do Serca Jezusowego nas prowadź!", Kraków 2008.